Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Veel online shoppers vinden dat ze in webwinkels onpersoonlijke worden geholpen. Wanneer ze een vraag hebben over een product moeten ze of bellen of een mail sturen naar een info of service adres. Maar tegenwoordig zien we vaak dat webwinkels je de mogelijkheid geven om tijdens het winkelen een chat te beginnen. Je krijgt dan vaak binnen 2 á 3 minuten van een echte service medewerker een reactie terug. De chat wordt gezien door bezoekers als laagdrempelig en erg informeel. Even snel een chatje versturen en je vraag is beantwoord.
De voordelen van een chat op een webwinkel:
1. Onderscheidend t.o.v. concurrent. Je bent beter bereikbaar.
2. Een chat functie is eenvoudig te installeren op elke webwinkel software.
3. Een chatfunctie op je webwinkel is in de meeste gevallen gratis.
4. Verhoogde betrouwbaarheid en bereikbaarheid = meer verkopen!
5. Je ontdekt de pijnpunten van je webwinkel sneller.
6. Je krijgt minder telefoontjes en mailtjes.
7. Laagdrempelig en anoniem voor de klant.
8. Je kunt links doorgeven aan de klant.
9. Je kunt klanten volgen met de meeste chat programma’s.